Administratief boekhoudkundig medewerker
<< Terug naar de vacaturepaginaCategorie: Administratie
Standplaats: Zuidhorn
Wij zoeken voor een groeiend administratiekantoor dat zowel particuliere als zakelijke klanten bedient. Het team bestaat momenteel uit twee enthousiaste en professionele medewerkers. Zij bieden een breed scala aan administratieve diensten, waaronder de verzorging van BTW-aangiften en het uitvoeren van betalingen. Ter uitbreiding van het team zijn wij op zoek naar een gemotiveerde administratief medewerker die hun kan ondersteunen en meegroeit met het bedrijf. Ze zijn op zoek naar een medewerker voor twee dagdelen per week.
Taken en verantwoordelijkheden:
- Uitvoeren van administratieve taken voor onze klanten, waaronder boekhouding, facturatie en debiteurenbeheer.
- Beheren van diverse administratiepakketten, waaronder [Exact, SnelStart, AFAS, etc.].
- Voorbereiden en indienen van BTW-aangiften is een pre.
- Ondersteunen van het team in verschillende administratieve taken en projecten.
- Bijdragen aan de optimalisatie van werkprocessen binnen het kantoor.
Functie eisen
- Aantoonbare ervaring en kennis van boekhouding en administratie.
- Ervaring met diverse administratiepakketten is een pré.
- Nauwkeurigheid en aandacht voor detail.
- Flexibele instelling en bereidheid om nieuwe taken en verantwoordelijkheden op te pakken.
- Goede communicatieve vaardigheden en een proactieve houding.
- In teamverband kunnen werken, maar ook zelfstandig kunnen opereren.
- Twee dagdelen per week beschikbaar, maar bereid om in de toekomst meer uren te werken.
Contract
8 - 24 uur per weekContracttype: vast
Indicatie salaris:
<< Terug naar de vacaturepagina
Volg ons
Op Facebook